Montážní návod
Tento montážní postup je pouze doplněním pokynů poskytnutých
výrobcem turbodmychadla.
Turbodmychadlo je komplexní a složité zařízení. Nesprávné používání nebo modifikace mohou vést
k jeho poškození. Nesprávně zapojení přívodních trubek nebo jejich úprava může mít za následek poškození
turbodmychadla nebo vozidla.
Před montáží je nutné zjistit příčinu poškození původního turbodmychadIa a následně tuto příčinu odstranit.
Při montáži používejte jen výrobcem schválené a originální náhradní dny.
Montážní postup turbodmychadla:
-
Zkontrolujte a pročistěte přívodní sací potrubí. Přítomnost nečistot v potrubí, má za následek opětovné poškození turbodmychadla}
-
Zkontrolujte těsnost a průchodnost celého mazacího systému turbodmychadla pro zajištění dostatečného mazání (v případě nedostatků je nutné poškozené, resp. Netěsné dny vyměnit za nové}
-
Těsnění mazacího systému, musí být zkontrolováno. V případě znečištěni nebo poškození, těsnění vyměňte za nové. Při výměně předepsaného těsnění nepoužívejte silikon. • Při montáži je nutně vyměnit olej a olejový filtr. Je nezbytné používat pouze produkty schválené výrobcem turbodmychadla nebo vozidla.
-
Je nezbytné překontrolovat výfukové potrubí a v případě znečištění, je kompletně vyčistit.
-
Při montáži používejte pouze nové těsněni a nové teplo vzdorné matice na uchycení výfukové
části turbodmychadla.
-
Teplo vzdorné matice, musí být utaženy klíčem s kroutícím momentem dle hodnot vydaným výrobcem turbodmychadla nebo vozidla.
-
Před spuštěním motoru je nezbytné naplnit přívod turbodmychadla olejem a manuálně otočit hřídelí. Tento postup vyloučí suchý start turbodmychadla. • Všechny přívody oleje a přepadové (odtokové} trubky, musí být průchodné a správně namontované, aby se předešlo zvýšení tlaku v systému nad předepsanou hodnotu.
-
Po odpojení zapalování pro natlakování systému motoru (aby nedošlo k nastartování motoru)
točtemotorem pomoci startéru.
-
Nastartujte motor na volnoběžné otáčky po dobu 30 sekund.
-
Zkontrolujte důkladně všechny spoje a přívody k turbodmychadlu zda nedochází k prosakování
nebo k netěsnostem. V opačném případě je nezbytně závadu odstranit a opakovat kontrolu
při volnoběžném spuštění motoru.