Montážní návod

Tento montážní postup je pouze doplněním pokynů poskytnutých

výrobcem turbodmychadla.

 

Turbodmychadlo je komplexní a složité zařízení. Nesprávné používání nebo modifikace mohou vést

k jeho poškození. Nesprávně zapojení přívodních trubek nebo jejich úprava může mít za následek poškození

turbodmychadla nebo vozidla.

Před montáží je nutné zjistit příčinu poškození původního turbodmychadIa a následně tuto příčinu odstranit.

Při montáži používejte jen výrobcem schválené a originální náhradní dny.

 

Montážní postup turbodmychadla:

 

  • Zkontrolujte a pročistěte přívodní sací potrubí. Přítomnost nečistot v potrubí, má za následek opětovné poškození turbodmychadla}

  • Zkontrolujte těsnost a průchodnost celého mazacího systému turbodmychadla pro zajištění dostatečného mazání (v případě nedostatků je nutné poškozené, resp. Netěsné dny vyměnit za nové}

  • Těsnění mazacího systému, musí být zkontrolováno. V případě znečištěni nebo poškození, těsnění vyměňte za nové. Při výměně předepsaného těsnění nepoužívejte silikon. • Při montáži je nutně vyměnit olej a olejový filtr. Je nezbytné používat pouze produkty schválené výrobcem turbodmychadla nebo vozidla.

  • Je nezbytné překontrolovat výfukové potrubí a v případě znečištění, je kompletně vyčistit.

  • Při montáži používejte pouze nové těsněni a nové teplo vzdorné matice na uchycení výfukové

části turbodmychadla.

  • Teplo vzdorné matice, musí být utaženy klíčem s kroutícím momentem dle hodnot vydaným výrobcem turbodmychadla nebo vozidla.

  • Před spuštěním motoru je nezbytné naplnit přívod turbodmychadla olejem a manuálně otočit hřídelí. Tento postup vyloučí suchý start turbodmychadla. • Všechny přívody oleje a přepadové (odtokové} trubky, musí být průchodné a správně namontované, aby se předešlo zvýšení tlaku v systému nad předepsanou hodnotu.

  • Po odpojení zapalování pro natlakování systému motoru (aby nedošlo k nastartování motoru)

točtemotorem pomoci startéru.

  • Nastartujte motor na volnoběžné otáčky po dobu 30 sekund.

  • Zkontrolujte důkladně všechny spoje a přívody k turbodmychadlu zda nedochází k prosakování

nebo k netěsnostem. V opačném případě je nezbytně závadu odstranit a opakovat kontrolu

při volnoběžném spuštění motoru.